viernes, octubre 02, 2009




Tu que m'has vist caure a terra (tú que me has visto caer al suelo)
tu que sempre m'has trobat (tu que siempre me has encontrado)
en les nits de lluna plena (en las noches de luna llena)
dormint en el teu sofà. (durmiendo en tu sofá)
Tu m'ajudes sense presses (Tu me ayudas sin prisas)
si cal, deixes el què tens (si hace falta, dejas lo que tienes)
m'obres sempre casa teva (me abres siempre tu casa)
perquè no em quedi al carrer. (para que no me quede en la calle)


Ens fem vells, però no hi ha pressa (nos hacemos viejos, pero no hay prisa)
Entre copes em vas dir (entre copas me dijste)
col.locats com quasi com sempre (colocados casi como siempre)
sense un duro però tu amb mi. (sin un duro pero tu conmigo)
No desitjo una altra cosa (no deseo otra cosa)
el meu món, els meus amics (mi mundo, mis amigos)
i la vida no em fa nosa (y la vida no me molesta)
mentre et tingui entre els meus dits. (mientras te tenga
entre mis dedos)


Entre mig de vells poemes (En medio de viejos poemas)
de la glòria del passat (de la gloria del pasado)
he trobat aquesta història (encontré esta historia)
per la nostra amistat (por nuestra amistad)
que potser havies oblidat. (que puede ser habias olvidado)

 
posted by Miss Parker at 10/02/2009 05:47:00 p.m. | Permalink |


0 Olas besando las orillas:



wiseguys.co.uk Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics